28 feb. 2012

Sunt momente...

Sunt momente-n care as vrea sa zbor
Si sunt momente-n care as vrea sa mor
Sa scap odata de acest pamant frigid
Sa nu mai am pe fata incrustat vreun rid.
Sunt momente in care visez
Si altele cand ma intristez,
Sunt momente in care-as vrea sa evadez
De tensiune sa pot sa ma eliberez.
Sunt momente cand nu inteleg al meu rost
Sunt momente in care fac totul prost
Sunt momente cand privesc in gol
Fara a mai interpreta vreaun rol.
Sunt momente-n care as pleca departe
Sa nu mai aud in jur mii de soapte.
Sunt momente-n care vreau sa simt caldulra
Care sa-mi cutremure faptura.
Sunt momente-n care mi-as deschide aripile sa zbor
Ca un inger cuprins de dor,
Sunt momente-n care as respira
Doar puritatea si fericirea
…Sa las sa mi se vada aura,
Sa simt in suflet numai implinirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu