16 feb. 2012

Nimic nu este intamplator!

Viata noastra este incontinua schimbare prin oamenii pe care ii intalnim  si faptele noastre,toate ducand la un   scop care va capata un sens mai devreme sau mai tarziu. Din intamplarile prin care noi trecem, stim ca avem de invatat.Descopar ca nu am cum sa  schimb oamenii, dar am reusit sa schimb modul in care sa-i privesc,sa- i iubesc asa cum sunt ei.M-am intrebat deseori de ce unii oameni raman in viata mea sau de ce altii pleaca si acestea pentru ca toate au un raspuns….primim niste mesaje iar de aici ideea de a intelege sensul vietii.Sensul vietii vine din trairea experientelor pe care le parcurgem intr-o viata . Pastrez in mintea mea ideea ca nimic nu este intamplator…pana azi oamenii pe care i-am cunoscut mi-au lasat si cate o amintire,pentru ca sunt doar o simpla intamplare.Una dintre persoanele care a aparut in viata mea a venit doar sa ma invete sa iubesc si sa accept oamenii asa cum sunt,pana la urma cel mai maret sentiment este iubirea.Si pentru ca iubirea inseamna viata,bucurie si extaz nu ne ramane decat sa ne bucuram de natura,prieteni,pur si simplu sa respiram si  sa expiram iubirea.Personal am invatat sa acord importanta la tot ce se intampla cu mine si in jurul meu,asta pentru ca orice intamplare pe care o traiesc in viata de zi cu zi se intampla cu un scop .Bucurii si necazuri le avem pe amandoua,ele fac parte din viata.O viata ce se deruleaza prin ochii nostrii, este doar  filmul vietii noastre.Fie ca atragem constient sau inconstient oameni in jurul nostru,pana la urma noi alegem cu cine trebuie sa ramanem,de ce si pentru ce.Pe masura ce invatam sa ne deschidem sufletele,avem sansa sa traim in iubire,bucurie si libertate.Stiu ca toti avem nevoie de pace…in tara in care locuim,famiile noastre,iar pentru asta trebuie facut doar un pas….se numeste iertare.Persoanele  cu care interactionam sunt aici pentru a ne face sa intelegem lectiile de viata si sa evoluam fiecare pe drumul nostru.Nu ne ramane decat sa oferim atentie oricarui om…deoarece candva ne-am cunoscut si urmeaza sa ne revedem.Acest articol nu este deloc intamplator,asa ca daca si tu il citesti o sa stii ca nu a fost o simpla intamplare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu