3 oct. 2012

Zambete sincere.

Un zambet este un pas mic pentru cel care il ofera si are un impact puternic pentru cel ce il primeste!
Un zambet este o speranta,un gest sincer,un moment deplin de bucurie.Atunci cand sufletul tau este impacat poti zambi cu adevarat,poti darui oricui zambete..nenumarate zambete.Pentru ca atunci cand fericirea ti-a batut la usa iar tu i-ai deschis-o larg si i-ai intins bratele ,nu mai esti zgarcit la zambete...ii zambesti omului care trece pe langa tine si pare grabit si nervos,ii zambesti imaginar celui care este motivul fericirii tale,iti zambesti tie,iti zambesti din toata inima.
  Cand esti fericit fiecare dimineata este o binecuvantare.Zambeste inainte de culcare ,zambeste cand dormi,zambeste cand te trezesti!!!    Imi pastrez zambetele pentru oameni care merita...pastrez zambete sincere pentru oameni calzi si buni,am zambete de rezerva pentru zile mai putin ''zambitoare'',iar daca din intamplare mi-am daruit zambetul unor oameni ''mici'' consider ca nu am pierdut nimic ,ci m-am imbogatit daruind oricum!
P.S. Mi-a fost dor de zambetul tau....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu