7 aug. 2012

Asculta-mi gandurile.

     Sa respir diminetile din parul tau as vrea
Sa fie albe,curate,cu parfum de tine...Patrunde-n mine cu al tau suras,incalzeste-mi sufletul,bucurandu-mi gandul.
As dori sa zbor ,sa ajung la tine...sa te cuprind in palme, dar nu pot :( Destinul mi-a frant aripile...
Si cat as vrea sa simt chipul si surasul tau din mister,sa-mi mangai urechile cu glasul tau,cu soaptele tale..
 Mi-e greu sa ma desprind de tine..inchid ochii si te pastrez in mine,visez la clipe in care tu iti lasi buzele plutind deasupra mea,iar eu iti spun in soapta...Te voi iubi pentru totdeauna!
 Te iubesc ,te iubesc cu toate zidurile dintre noi,pe care nicicum nu le vom putea sparge...te iubesc cu toata tristetea din mine,cu toate lacrimile...te iubesc si nu mai stiu in cate vise te-am ascuns.
  Esti acolo, in inima mea, si nu vei disparea niciodata.
Am invatat sa ma multumesc cu visele mele,sa te iubesc asa cum stiu eu...
tacut...
nesfarsit...
neconditionat...
Te iubesc si atat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu