15 ian. 2012

Despre mine...

Probabil ca ar trebui sa scriu cate ceva despre mine :) fac asta, pentru a lamuri  pe cei ce-mi viziteaza blog-ul, si pentru ca voi sa intelegeti cum sunt si de ce am ales sa scriu astfel. Am inceput cu propriile cuvinte, ingrosate si scrise cu negru...
Nu am  inca o personalitate bine conturata. Recunosc! Inca sunt in floarea varstei, inca mai am multe de invatat. Oricum, mereu invatam de la viata!
Pot fi o enigma totala caracterizata prin frumusete (interioara), sensibila sau insensibila, cu ambitie si caderi, castig sau pierderi. Romantismul se bate cap in cap cu obsesia de realitate,iar visele sunt facute pentru a fi indeplinite! Si eu, ca oricare alta persoana, pot avea principii corecte, sau altele mai putin sanatoase, pot scrie prostii, sau lucruri adevarate! Spun ceea ce simt, chiar daca altii nu inteleg! Dar acum, crezi ca vei reusi sa cunosti persoana ce se afla in spatele acestui blog? Ramane de vazut! Nici eu, poate, nu ma cunosc suficient! Simt, traiesc, invat, zambesc, rad sau plang, visez sau realizez, gandesc pozitiv sau negativ.
Nu mai continui… Aici ma opresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu