17 mar. 2012

Vine ,vine primavara!!!

In sfarsit s-a facut caldura.N-am simtit niciodata absenta ei ca in iarna asta.Imi vine sa strig de bucurie ,ca un copil care a primit jucaria pe care si-o dorea.Eu care ma laudam ca sunt rezistenta la frig,ca suport mai bine frigul decat caldura...da eu ,am asteptat caldura inca de la inceputul lunii februarie:) .N-am mai tras ger din asta de mult,defapt parca niciodata nu a fost asa de naprasnic.Parca si oasele au cedat,m-am plans tot timpul ba ca ma dor mainile, ba genunchii... Dar ce a fost mai greu a trecut,se zvoneste ca vine primavara si pe strada noastra .De-abia astept sa vad copaci infloriti si campii verzi. Dar mai ales sa scap de multitudinea astea de haine pe care a trebuit da le car dupa mine toata iarna.Primavara este anotimpul razelor de soare, al echilibrului pentru ca nu e nici foarte cald,al energiei pentru ca toti recapatam o pofta de viata atunci cand vedem ca natura inverzeste,florile apar care mai de care mai frumoase,gingase,colorate,parfumate.
Tuturor va doresc o primavara frumoasa si plina de prospetime!!!

2 comentarii:

  1. o primavara fericita...azi in toata tara e soare :X:X:X ar fi bine ca si-n suflet sa fie la fel, indiferent de anotimp ;)

    RăspundețiȘtergere